RESPUBLİKA İNCƏSƏNƏT
GİMNAZİYASININ
ibtidai sinif müəllimi Əzimzadə Yaqut
ibtidai sinif müəllimi Əzimzadə Yaqut
“Təhsil hər bir dövlətin, ölkənin, cəmiyyətin həyatının,
fəaliyyətinin mühüm bir sahəsidir"
Heydər Əliyev
Son illər
təhsil sistemində İKT infrastrukturunun inkişaf etdirilməsi və təhsildə İKT-nin
tətbiqinin dünya standartları səviyyəsinə çatdırılması ölkəmizdə prioritet
istiqamətlərdən biri olmuşdur. Bu dövrdə təhsil sistemində İKT-nin tətbiqi sahəsində
müxtəlif layihələr və tədbirlər
hazırlanıb həyata keçirilmişdir ki, bu da ölkənin təhsil sahəsində aparılan
islahatların çox vacib mərhələlərdən biri olmaqla təhsil ocaqlarında İKT
infrastrukturunun qurulmasına yönəlmişdir. Müasir təhsil texnologiyalarının
genişmiqyaslı tətbiqi, ilk növbədə, təhsil müəssisələrinin kompüter avadanlığı
ilə təminatının köklü şəkildə yaxşılaşdırılmasını nəzərdə tutur. Təhsil sisteminin islahatları ilə bağlı ən
aktual məsələlərdən biri İKT tətbiq etməklə təhsilin idarə olunmasının təkmilləşdirilməsidir.
Azərbaycanın
dünyanın mütərəqqi təhsil modellərindən biri olan - Kurikuluma keçidi köhnəlmiş
pedaqoji problemləri həll etməyə imkan verir
Hazırda respublikamızda bütün sahələrdə mütəxəssislərin
informasiya və kommunikasiya texnologiyaları (İKT) ilə işləmək və onlardan
düzgün istifadə etmək bacarığına çox
böyük önəm verilir.
İKT biliyinə mükəmməl yiyələnməyin
ən yaxşı yolu isə elə orta məktəbdən başlayır.
İKT materialın ifadə aydınlığını əhəmiyyətli
dərəcədə artırır və şagirdlərin diqqətini cəlb edir. Dərsin mövzusu , tədris
materialı şagirdlərə maraqlı olur. Əgər
dərs materialı ekranda rəngarəng , səsi
digər effektləri ilə təqdim olunursa,onda təlim daha səmərəli alınır ə
bu da şagirdi kompüterin multimediya funksiyalarından istifadə etməyə cəlb
edir.
İKT-ni
bilmək dərsə hazırlığı xeyli
asanlaşdırır, qeyri-ənənəvi, yaddaqalan, maraqlı, daha dinamik edir.
İKT və müasir pedaqoji texnologiyalar fənlərin öyrənilməsi üçün,
motivasiya üçün şərait yaradırlar.
Müəllimlər
üçün kompüter tədris informasiya vasitələri, əyani vəsaitlər, diaqnostika və nəzarət mənbəyi funksiyasını
oynayır.
Şagird
üçün kompüter - bu, müəllim , təhsil obyekti, iş alətidir.
İKT vasitələri öz geniş imkanları ilə təhsil
prosesini xeyli sadələşdirir, onu dinamik və çevik edir. "Müəllim - şagird
- dərslik" tədris modelinə kompüterin də əlavə edilməsi tədris prosesini
individual proqram üzrə təşkil etməyə,
uşağın dərsə marağını və istəyini stimullaşdırmağa imkan verir. Kompüterlə
aparılan dərslər uşaqlar üçün çox cəlbedici və yaddaqalan olur.
"Əyanilik
- əsas pedaqoji prinsiplərdən biridir və buna
əsasən, tədris materialı şagirdlər tərəfindən daha konkret faktlar əsasında
qəbul edilir". Y.Kamenski
Multimedia vasitələri, avtomatlaşdırılmış
öyrədici sistemlər, kompüter tədris proqramları, animasiya qrafikası, rəngarəng illüstrasiyalar uşaqların idrak aktivliyinə
müsbət təsir göstərir ,həmçinin ,İnteraktiv rejimdə keçilən dərslər bütün
uşaqların, o cümlədən passiv, utancaq, müəyyən fiziki və ya psixoloji qüsuru
olan şagirdlərin dərs prosesinə aktiv qoşulmasına şərait yaradır.
1-4-cü sinif
şagirdlərinin güclü əyani, bədii, canlı təfəkkürə malik olduğunu nəzərə alsaq,
onlar üçün keçilən dərslərdə uşaqların görmə, eşitmə duyğularını, emosiya və təsəvvürlərini
cəlb edən metodların istifadə edilməsi olduqca böyük əhəmiyyətə malikdir. Dərslərin ,məhz, interaktiv rejimdə deyilməsi
bu işdə çox faydalı olur.
Uşaqların sinifdə statusuna uyğun onları
qruplara ayırmaqla kompüterdə optimal iş rejimi də qurmaq olar. Müəyyən fənlər
üzrə məsələlərin, tədqiqat xarakterli çalışmaların həllində belə qruplaşdırma
xüsusi effekt verir. Öz sürət rejimində
uşağın işləməsi yaxşı nəticə verir, onun özünə inamı artır, bu isə təlimə əlverişli
psixoloji atmosfer verir. Müəllimin verdiyi suala sinifdəki şagirdlərin hamısı
kompüter vasitəsilə eyni zamanda cavab verməklə dərs prosesində aktiv iştirak
edir, müəllimlər isə dərs boyu uşaqların aktivliyini istədikləri kimi qoruyub
saxlaya bilirlər.
İKT
dərsə hazırlığı xeyli asanlaşdırır, qeyri-ənənəvi, yaddaqalan, maraqlı,
daha dinamik edir. İKT və müasir pedaqoji texnologiyaların hər
biri dərsin idrak marağını qadirdir, bu
fənlərin öyrənilməsi üçün motivasiya üçün şərait yaradır. Bu rasional üsul təhsilin
səmərəliliyinin artırılması və intensivləşdirilməsi ,təlim və şəxsi təhsili, təhsilin
keyfiyyətinin yüksəldir.
Комментариев нет:
Отправить комментарий